AVSTRIJSKA ZDRAVNIŠKA ZBORNICA ODLOČNO ZAVRNILA NAPAD NA HOMEOPATIJO

13.04.2011 00:00
Dr. Peter Klaus Connert je v imenu Referata za komplementarno medicino Avstrijske zdravniške zbornice odgovoril na prispevek "Homeopatska goljufija", ki ga je objavil Bert Ehgartner v Profilu 11. aprila 2011.
Dr. Peter Klaus Connert je v imenu Referata za komplementarno medicino Avstrijske zdravniške zbornice odgovoril:
 
»Homeopatija je v Avstriji zdravniško priznana metoda. Homeopatska zdravila se dobijo samo v lekarnah. Njihova učinkovitost se vsak dan potrjuje v številnih ordinacijah. Če zdravila ne bi delovala, bolniki ne bi ozdraveli. Odgovorni in informirani bolniki se za zdravljenje odločijo skupaj z zdravnikom. Pripisovanje delovanja homeopatskih zdravil placebo učinku je žalitev bolnikov. Poleg tega je imenovanje odgovornega dela homeopatskih zdravnikov in označevanje slednjega kot "homeopatska goljufija" in goljufanje bolnikov, pravno sporno, saj gre za blatenje njihovega dobrega imena.
 
Medicinska znanost je dolžna skrbeti za dobro bolnih ljudi, ne pa za neke trenutno veljavne znanstvene teorije, ki podpirajo trenutno veljaven model. Referat za komplementarno medicino Avstrijske zdravniške zbornice odločno protestira proti nekvalificiranim in tendencioznim napadom na zdravniško metodo, še posebej, če prihajajo od oseb, ki nimajo niti medicinske niti homeopatske izobrazbe.«
 
Vir:
Dr. Peter Klaus Connert: Leserbrief zu Ihrem Beitrag „Der Homöopathie-Schmäh“ von Bert Ehgartner in Ihrer Ausgabe vom 11. April 2011
Ing. Dr. med. Friedrich Dellmour (ÖGHM), 11. April 2011: Profil: „Placebo-Journalismus“ oder „Placebo-Schmäh“
Profil, 11. April 2011, Bert Ehgartner: Homöopathie: Die Methode wirkt manchmal – als teures Placebo
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?