similia similibus curentur

PODROČJE SAMOZDRAVLJENJA POČASI DOPOLNJUJE HOMEOPATIJA

09.07.2012 00:00
Novinarka Andreja Lončar ugotavlja, da zdravila za samozdravljenje predstavljajo med deset in trideset odstotkov celotne prodaje zdravil v lekarnah. Medtem pa homeopatska zdravila, ki so na slovenskem trgu v prodaji od lani, še ne dosegajo opaznejših deležev.
Posebna priloga Financ je bila 9. julija 2012 posvečena homeopatiji. Novinarka Andreja Lončar v prispevku med drugim pravi:
 
»Od lanskega aprila so na slovenskem trgu na voljo tudi homeopatska zdravila. JAZMP je do zdaj izdal dovoljenje za 62 tovrstnih zdravil. »Večinoma so to zdravila za samozdravljenje lažjih akutnih težav dihal, prebavil, sečil, kože in podobno. Pričakujemo, da bodo pridobila dovoljenje za promet se nekatera homeopatska zdravila za samozdravljenje zaprtja, krčev in kolik, kašlja ter hemoroidov,« pravijo v mariborskih lekarnah.
 
Prodaja homeopatskih zdravil za zdaj pomeni majhen del prodajnega portfelja lekarn, a delež narašča. V Lekarni Ljubljana govorijo o manj kot promilu celotne prodaje, v Lekarnah Maribor pa slabem odstotku. Tudi v lekarni Murgle opažajo, da povpraševanje ni zelo veliko, homeopatska zdravila pomenijo manj kot odstotek prodaje. Predvsem gre za zdravila za različna akutna obolenja - viroze, prehlade, alergije, pike, poškodbe, prebavne težave in podobno.
 
Eden od razlogov za majhno prodajo je nepoznavanje zakonitosti homeopatije, zaradi česar je prodaja omejena na sorazmerno ozek krog ljudi, menijo v lekarni Murgle. Pogosto pa je tudi nezaupanje, češ da gre za zdravila brez učinka.«
 
Vir:
Finance, 9. julij 2012, Andreja Lončar: Področje samozdravljenja počasi dopolnjuje homeopatija
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?